Badylek powstał dawno temu - chciałam zgromadzić zdjęcia wszystkich roślin z naszego ogrodu. Niestety, moje zdjęcia nie są tak dobre jak Wasze. Naprawdę dobrze Wam to wychodzi. W tej sytuacji nie pozostaje mi nic innego, jak tylko zebrać Wasze zdjęcia i dzielić się nimi.



Niech miód będzie z Tobą!

Film z życia pszczół i ludzi.



Filmik pokazuje różnicę jakości, zdjęcia przed i po obróbce. Zdjęcia, które publikuję w tym blogu też "poprawiam", choć robię je naprawdę dobrym aparatem. Niestety nie jestem mistrzynią tego narzędzia, no i współczesne standardy wymagają, aby wszystkie zdjęcia (i filmy) były perfekcyjnie ostre i nasycone. Trochę mnie to irytuje, ale nie ma rady. Kiedy umieszczam zdjęcia bez korekty wyglądają blado i nieciekawie. Na filmie bardzo dobrze widać tę różnicę.

Dlaczego o tym piszę? Ano dlatego, że autorzy filmu " Łowcy miodu" szukają środków na to, by "poprawić" zdjęcia, pogłębić ścieżkę dźwiękową, pokazać świat oczami pszczoły, pokazać świat pszczół z lotu ptaka i na wiele innych rzeczy. 

Te wszystkie działania kosztują, a my możemy zabawić się w mecenasów. Platforma polakpotrafi.pl udostępnia kampanię crowdfundingową dla filmu "Łowcy miodu". Jej autorzy dostosowali zbiórkę do możliwości każdego. Najmniejsza wpłata to 1 złoty.
Poczuj się jak Rockefeller, weź udział w kampanii. Wesprzyj projekt! Ja wsparłam, i nie powiedziałam jeszcze ostatniego słowa. Pomagać - to bardzo przyjemne. Możesz to robić całkowicie bezinteresownie, a wspierając bezinteresownie możesz skorzystać. To, wbrew pozorom wcale się nie wyklucza. Rozważam wpłatę 200 zł, bo filmik nakręcony specjalnie dla mnie i do tego podziękowania w napisach - to jest coś. Polecam, sprawdź jak to jest być mecenasem. Może to będzie Twój pierwszy krok na drodze do fortuny. Wszystkie poradniki mówią o tym, że najpierw trzeba dać, aby otrzymać. Tu przykład - Żeby móc otrzymać coś wartościowego od świata, najpierw musisz dać od siebie coś równie wartościowego
Więcej o CROWDFUNDINGU

OGRODOWO

LEŚNE OSTĘPY

DRZEWA



- See more at: http://pomocnicy.blogspot.com/2013/04/jak-dodac-informacje-o-ciasteczkach-do.html#sthash.kq1vPZcv.dpuf