Badylek powstał dawno temu - chciałam zgromadzić zdjęcia wszystkich roślin z naszego ogrodu. Niestety, moje zdjęcia nie są tak dobre jak Wasze. Naprawdę dobrze Wam to wychodzi. W tej sytuacji nie pozostaje mi nic innego, jak tylko zebrać Wasze zdjęcia i dzielić się nimi.



Biały bez i nostalgia

Kiedy znów zakwitną białe bzy


Nie szukałabym tekstów o bzach, gdyby nie Badylek i maj i bzy. Siedzę na tarasie, patrzę na bzy, a wokół zapach jak w perfumerii. No więc szukałam i znalazłam, jest sporo wierszy o bzach. Pisał min. Julian Tuwim i Maria Pawlikowska-Jasnorzewska. Przypomniałam sobie stary szlagier (tak, wiem, teraz mówi się hit, ewentualnie przebój) o bzach. Wykonywali go Hanka Ordonówna, Zofia Terne, Mieczysław Fogg, Rena Rolska, Jerzy Połomski i pewnie wielu innych wykonawców.

Dziennik Ogrodowy Badylka. Biały bez, lilak pospolity



A tu znajdziecie tekst piosenki "Kiedy znów zakwitną białe bzy", tekst Marian Hemar lub ? , muzyka: Franz Doelle. Piosenka pochodzi z 1929 roku.

OGRODOWO

PARKI

LEŚNE OSTĘPY

DRZEWA



- See more at: http://pomocnicy.blogspot.com/2013/04/jak-dodac-informacje-o-ciasteczkach-do.html#sthash.kq1vPZcv.dpuf