Badylek powstał dawno temu - chciałam zgromadzić zdjęcia wszystkich roślin z naszego ogrodu. Niestety, moje zdjęcia nie są tak dobre jak Wasze. Naprawdę dobrze Wam to wychodzi. W tej sytuacji nie pozostaje mi nic innego, jak tylko zebrać Wasze zdjęcia i dzielić się nimi.



Magnolie



Wiosna przywitała nas magnoliami. Kwitną wszystkie. Jest bajecznie różowo. W moim ogrodzie także zakwitły magnolie. Są delikatne, na płatkach kwiatów widać każdy powiew chłodu. Były lata, że przymrozki niszczyły wszystkie kwiaty w ciągu jednej nocy. Szczęśliwie ten rok pozwolił rozkwitnąć i swobodnie przekwitać wszystkim moim magnoliom. Nie wiedziałam, że jest tak wiele gatunków tej rośliny. Prawie 250. Do niedawna rzadko spotykałam te drzewa i kwiaty w ogrodach. Teraz jest ich coraz więcej, dzięki temu nasze miasta stają się na wiosną ładniejsze.


OGRODOWO

PARKI

LEŚNE OSTĘPY

DRZEWA



- See more at: http://pomocnicy.blogspot.com/2013/04/jak-dodac-informacje-o-ciasteczkach-do.html#sthash.kq1vPZcv.dpuf